faq

Συχνές ερωτήσεις απαντήσεις για τα ψυγεία “ΚΑΛΥΨΩ

  • Πως χρεώνομαι για τις υπηρεσίες που μου παρέχονται;
  • Στις πρώτες πέντε μέρες του μήνα εκδίδονται αναλυτικά τιμολόγια που αφορούν τον τρέχοντα μήνα για την κατηγορία υπηρεσιών με συμβόλαιο και τις εισαγωγές και μεταφερόμενα υπόλοιπα του προηγούμενου μήνα για την κατηγορία υπηρεσιών με το κιλό.

  • Πώς πληρώνω τις τιμολογημένες υποχρεώσεις μου;
  • Οι τιμολογημένες υπηρεσίες εξοφλούνται μέσα στις 20 πρώτες μέρες του μήνα εκδόσεως του τιμολογίου.

  • Ποιές είναι οι διαδικασίες επικοινωνίας προβλημάτων και βελτιώσεων της εταιρίας σας;
  • Το νευραλγικό σημείο απ’ όπου ξεκινά και καταλήγει η όποια επικοινωνία είναι η εποπτεία. Ανά πάσα στιγμή η εποπτεία είναι εφοδιασμένη με έντυπα καταγραφής αιτημάτων και παραπόνων τα οποία αποτελούν μέρος του συστήματος ποιότητας της εταιρίας και τα οποία τυχαίνουν της άμεσης προσοχής και ενέργειας από τη διοίκηση και το προσωπικό. Πέραν των ανωτέρω υπάρχει κανονισμός λειτουργίας του χώρου που διέπει τις σχέσεις των πελατών με την εταιρία αλλά και των πελατών μεταξύ τους (όχι συναλλακτικά παρά μόνον λειτουργικά), ο οποίος αποτελεί απαύγασμα της λειτουργικής εμπειρίας ετών και ο οποίος συνεχώς αναμορφώνεται και εμπλουτίζεται ώστε να αντικατοπτρίζει τις εμπειρίες του παρελθόντος και τις τρέχουσες κάθε φορά εξελίξεις της αγοράς. Ο κανονισμός λειτουργίας όπως εκάστοτε ισχύει αναμορφωμένος είναι ανά πάσα στιγμή διαθέσιμος στα γραφεία της εποπτείας.